Den sextonde.

Tog inga bilder igår,
men satt hemma och morsan gjorde kräftor,
så vi satt och åt det och kollade på något tråkigt program.
Sen skulle jag cykla och möta sara ute och blev nästan
påkörd då insåg jag att jag måste ta det lite lugnt då
jag cyklar..
sen kom sara och vi cyklade till stan vid tio för att
möta mark där och köpa läsk.
Sen åkte vi hem till christoffer och körde anden i glaset,
det funkade faktiskt!
Fast den var arg så vi slutade efter att sara hade ställt
tre frågor,
Sen åkte vi hem till sara och körde monopol,åt gröt,
lyssnade på musik och en massa annat.
Sen blev det att åka hem ungefär halv fem.
Om någon timme så ska jag möta fanny och
sen ska vi gå till ett café.
2009-08-16 @ 13:20:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0