November den sjuttonde

Jag fick nyss en gulligt sms,
Visst jag fattade det knappt egentligen och tyckte att det var
lite underligt,men söt var han iallafall som skrev sådär,
inte likt honom alls,eller okej kanske ibland men inte ofta.

Halv fem så vaknade jag ur en konstig dröm,kände en konstig
smak i halsen och började hålla på med några saker bredvid sängen,
sen kände jag det komma och jag knuffade undan alla sakerna,snabbt.
Sen hade jag en spyfläck bredvid sängen och en äcklig smak i halsen,
efter det så spydde jag tre gånger till på raken.
Mamma kom ner ifrån övervåningen och blev helt hysterisk och babblade
på om hennes svininfluense-snack som hon gör rätt ofta nu för tiden.
Jag satte mig på mammas säng och såg på klockan,sen smsade jag malin
och blev sur över att hon inte hade somnat som hon egentligen skulle ha gjort.
Ett telefonsamtal och kanske fyrtio sms senare så somnade jag om och vaknade
halv tio,sen dess så har jag legat i sängen (förutom att jag åt fil typ tolv) tills nu.
Inte speciellt kul att bara vara hemma,saknar fanny.
Lyssnar på en massa gammal musik och ska snart gå upp och dricka cola sen blir det
väl att fortsätta smsa och lägga mig i sängen ett tag till eller så går jag bara och duschar.
Har världens lust att vara med någon just nu,men orkar verkligen inte och
även ifall jag hade orkat så hade jag bara fått träffa lydia enligt min moder
för jag har ju grisinfluensan..
2009-11-17 @ 14:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

låter mer som typ.. magsjuka :3?

2009-11-17 @ 18:15:34
Postat av: yasmine

Camilla:

kanske det,dock spydde jag bara en dag haha.

igår så var typ allting suddigt och ena stunden så svettades jag som en jävla gris och nästa så var den svinkallt och jag satt med tjocktröja och täcke.

men du,saknar dig :c

2009-11-19 @ 12:37:16
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Camilla

mycke svin, de måste va svininfluensan :3

2009-11-19 @ 12:45:25

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0