Oh,she is only seventeen.

Tvungen att gå till kuratorn idag.Var för tyst enligt min mentor så
fick sitta med en tant som satt ungefär en halv meter ifrån mig och
stirrade rakt in i mina ögon samtidigt som hon frågade frågor om
mina bilder,att jag sminkar fint,min stil,kompisar och ja,allt.
Hennes mål var väl att jag skulle vilja prata med henne.Var inte så
sugen på det efter någon timmes sömn och ont i huvudet.
Men efter en timme så fick jag gå därifrån och fortsätta med
min onsdag och efter skolan så tog jag bussen in till stan för
att möta evelina.Hon var fin som vanligt och vi gick och kollade
på kläder köpte tröjor,halsdukar,pizza osv.
Härligt var det iallafall,en sån där sak som jag behövde just nu.
Du ska veta att du betyder otroligt!
Imorgon ska jag till tandläkaren och försöka slippa bion med
skolan men om jag måste så stannar jag väl på stan en stund
efteråt och kollar på lite kläder och så,kan försöka få dit någon också.
Långt inlägg,hoppas ni stod ut sötisar!
kram.




2009-10-07 @ 19:59:57 jagmigsjälvochjag Permalink


Kommentarer
Postat av: evelina

det var mysigt!

jag tycker det har varit en superbra dag, det är skönt. poss

och ne, du var fin som vanligt!

2009-10-07 @ 21:20:03
Postat av: yasmine

ja det var det.borde göras om någon gång eller så! :)

fast vi peppar ju kent nu också såklart.

äsch,du var ju finast ändå!possposs.

2009-10-08 @ 07:39:23
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Alizzz

jag stod ut jag stod ut!



fin

2009-10-08 @ 18:52:47
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: yasmine

Alizzz:

åh,så bra!:)

tack du med.

2009-10-10 @ 10:05:35
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0