This is it

åkte nyss på bio,såg This is it med michael jackson.
Kan erkänna att jag började gråta,lite.
Kan inte tänka mig att han är död,han lever fortfarande
för han är en såndär som inte kan dö.
Påkörd,skjuten,överdos han skulle fortfarande leva.
Älskade filmen,skulle kunna se den om och om igen.
Så himla trygg ikväll med personen som satt brevid mig,
man in the mirror i bakrunden,personer som sjöng med
och klappade händerna i biostolarna.
Finns nog inga ord alls,kändes nästan bättre än live.
Nu ska jag sova,puss.
2009-10-30 @ 00:40:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

Fredde?

Ring mig imorn

(om du vill snacka ostört så, Jenny kommer åtta imorn)

2009-10-30 @ 01:04:02

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0