Råttkalas och chokladpudding.

Igår åkte jag och hämtade camilla på stan med hennes råttor,
senare vid sex så kom lydia med hennes råttor också.
Sen drog vi till coop för att köpa massa mjölk så att
vi kunde göra chokladpudding senare.
Så vi gjorde det och lite annat.
Lydia åkte hem vid elva och det var några fyllon som skrek
lite och ramlade framåt,undra om dom tog sig hem..
Camilla sovde över och hon åkte hem för kanske
en halvtimme sen.
Här har ni några av bilderna.
Nya kattungen kom igår också,han är nästan lika
liten som en sko och hur charmig som helst flera
bilder kommer senare när han har vant sig
här.
Mina piercingar kom igår också så nu har jag
fyra nya på mitt skrivbord och idag så kom
fler kläder ifrån en hemsida så nu är det bara
att hålla på med garderoberna.





Helsinki som såg ut som någon hamster på bilden,
men nej det är en råtta.


Jackson.


Camillas råtta som hette Paramore och även jonna,helsinki och lydias råttors mamma.
2009-09-05 @ 17:01:20 Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: mia

vad söt :)

2009-09-06 @ 19:37:51
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0