1#

ingen kan vara mer än människa.
vill du inte ha någonting med mig att göra så säg det till mig
så att jag är medveten istället för att försöka ta genvägar
som bara gör mig förvirrad och när jag listar ut vad det var
du ville eller menade så gör det mig bara arg,
ska du inte säga b så ska du inte ens nämna a för den delen.
jag saknar dig och så är det bara och det vet du säkert också
för den delen,försök att sluta vara så sur eller kaxig av dig jag
vet inte vad du är men jag vet att du inte vill visa ditt sanna jag,
jag märker att du är avensjuk för jag känner dig,märker att du
blir sur ibland eller irriterad,att det är flera saker du inte vill säga men
när jag listar ut dom blir du sur för dom var sanna men istället så skriver
du någon dålig ursäkt om att du måste gå för du inte vill prata om det för
du är rädd för någonting.
jag har känt dig länge och då listar man ut saker,så är det bara iallafall
med mig och det är ingenting jag kan göra åt saken.
du är en fin person egentligen men ingen jag snackar med om dig förstår
varför jag tycker det egentligen,kanske jag inte heller gör egentligen
men kanske är för att någonstans så vet jag att jag faktiskt saknar dig,
att jag minns när vi träffades senast och ingen visste om det men ändå såg
folk mig le och undrade vad det var men jag vägrade säga,
visst du gjorde mig frustrerad och arg när du stack igen men det är väl din
sak även om vi kanske ses igen.
jag hoppas du växer upp snart och börjar tänka igenom allting och att jag faktiskt
finns här för dig och tänker på dig,jag vill snacka med dig innan jag flyttar och det vet
du,du har hört det och jag hoppas du inte har glömt det heller,
jag skulle gissa att du sover jag har ingen aning och jag vet inte om jag bryr mig just
nu heller jag är för trött och borde egentligen plugga det vet jag,jag vet inte ens vars
mina sömntabletter är men jag hoppas jag får träffa dig innan jag åker för jag måste
verkligen prata med dig och när jag säger det så menar jag det verkligen.


godnatt
/y
2010-04-20 @ 23:28:50 Permalink


Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: hehe.. okej... ja har som funderat på det.. ska fundera på det i några dagar till.. hehe...

2010-04-21 @ 09:47:02
URL: http://chanto.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0