<3

vet att jag bara har skrivit på senaste tiden,
var där och snackade med dom idag skriver allting på en
privat blogg säg till om ni vill ha den.

Men kan säga en sak iallafall,att det finns så himla många jag kommer
sakna här i umeå och aldrig kommer glömma bort,ni vet nog vilka ni är.
jag kommer förmodligen byta skola också men det får vi se senare hur
det blir för jag har ingen aning just nu om jag orkar ta buss på morgonen
men det känns nästan värt med tanke på hur mycket jag kommer sakna
alla i klassen.
Finns så himla många jag lärt känna här i umeå och minns alla gånger som
isak,ludde,mikka och alla ni som jag mötte första gången vid kajen på sommaren
och det var jättefint väder och jag tyckte ni var läskiga i början men ville ändå
snacka med er och nu är ni några av dom närmaste jag känner,
eller malin hemma hos emmut på halloween och du var jättetyst och sa ingenting
och sen började vi snacka och nu är du den som står närmast mig och vet så gott
som allting om mig och mitt liv och jag vet så gott som allting om dig också,
kommer hälsa på dig varje lov gumman.
eller max som hjälpte mig lite med dreadsen ett tag och pratade som bara den och
jag snodde ditt nummer och vi snackade som bara den och jag skrattade åt hur nördig
du var med dina körlektioner när du snackade om hur stolt du var,
och erik när jag träffade dig för första gången med mitt ex och du med ditt och vi var ungefär
umeås skabbigaste personer just då (iallafall jag) och minns inte exakt hur vi började snacka
men att vi började snacka och träffas jätteofta och när du drog charlie till umeå en gång och jag
tyckte han såg jättelång och gammal ut och nu kan jag snacka jättebra med han och dig.
finns fler personer också men nämnde bara några av dom närmaste resten vet
nog vilka ni är.


Du vet allting nu och det spelar ingen roll för jag kommer ändå inte kunna
träffa dig igen utom ifall du verkligen försöker för jag kan inte.
du är en fin person och du betyder mycket men jag älskar dig inte dock kommer
du vara en av dom jag kommer sakna mest.

Hejdå nu.
2010-04-22 @ 13:36:49 Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får inte byta skola >:( skulle sakna dig jätte mycket då..

2010-04-22 @ 16:36:01
Postat av: lotta

låter som att det vankas flytt! Sånt är sjukt jobbigt, att bara lämna alla. Flyttade hit från tyskland för några år sen, har hela min släkt där. Men det kan ju innebära en massa positivt också!

2010-04-22 @ 20:59:36
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: yasmine

Fanny:

aw gmn,får se <3

2010-04-22 @ 21:43:25
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: angelika.

skaru flytta? ;_;

vart då isf?,<3

__

va bra att du vill ha en bäbis!

men tjej eller kille?:).

2010-04-24 @ 10:38:35
Postat av: yasmine

angelika:

snacka på msn?<3

2010-04-24 @ 12:45:17
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: mikka

Åh, jag kommer sakna dig jättemycket ju :(

Du är en av dom jag mår bra av att träffa och prata med och allt...

Men hoppas det blir bra där du ska och om allt blir bättre för dig av att åka dit är DET ju bra iallafall :)<3

2010-04-25 @ 20:36:48
Postat av: yasmine

mikka:

aw gmn.. började typ tänka på alla minnen när du skrev det där,hoppas du har rätt du har ju trots allt någon aning om hur det är med sånt liksom så litar på dig och hoppas det blir bättre,du måste komma och hälsa på!kej?<3

2010-04-25 @ 22:34:10
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0