Ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos någon som mig.

körde en sara innan jag åkte på stan och träffade sara,max,fredrik,tim
och offer en snabbis;

skrev upp ett nummer på en post-it lapp,raderade nummret på
mobilen och åt upp lappen och ska göra en stop-motion video med
det imorgon!
obs:man får rosa tunga i en kvart efteråt.

tror att yasmine råkat bli kär@fin pojke
fan att det ska bli såhär (max fattar).

(för alla som inte vågar fråga bläckfisken;
lovade mig själv att inte bli tillsammans med någon
men jag vettefan när det gäller det just nu alltså)


2010-04-28 @ 08:57:09 Inspiration Permalink


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, tack!

Kanske lite drygt att köra med den gamla vanliga "ska du säga?!" men det stämmer verkligen i det här fallet! Du är snygg!

2010-04-28 @ 15:42:14
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: fia

men tackar tackar!

2010-04-28 @ 16:59:41
URL: http://slainmejifolie.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0