Pierc

Sitter och skriver med max och malin i pappas tröja och tjocksockar,
batteriet på kameran lyckades dö igår också lyckat och lagom kul.
Yasmine ska pierca sig före månaden är slut,ni får gissa vars för jag
tänker inte säga före det är gjort :D

Helsinki (en av mina råttor) har lyckats få sneskalle så måste boka tid
hos veterinären idag och hoppas på att hon inte är döende,hon har inte
börjat gå runt i cirklar än iallafall och hon verkar rätt normal förutom att
hon går runt med huvudet på sne.
Vill skaffa fler dreads också men har ingen aning om jag skulle passa i det
eller om jag kommer ångra mig om typ ett halvår inte för att jag tror det
men jag gillar förändringar,kan vara därför jag vill pierca fast jag vill på
två ställen och det andra ställen ska jag göra om någon månad också.
Lyssnar på nomy och tänker på hur allt ser ut i bygdeå förutom att jag vet
att det ligger ungefär i ingenstans så har jag ingen annan aning om hur det är
där borta faktiskt,borde typ googla eller något!
Nu ska jag äta någon slags frukost/lunch nu och kolla till lill råttan.



2010-04-12 @ 13:22:32 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: märta

sv; Finns roligare saker än när ciggpaketet ekar tomt!

Måndagar är aldrig roliga, men enligt mig är tisdagar fan värre :c

Tack så mycket förresten :)

2010-04-12 @ 15:16:41
URL: http://bigballadofnothing.blogspot.com/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0