Råttisch

Jag tror max har smittat mig,är inte kul att all och kan inte sluta
nysa men ska se det från den positiva sidan,det är inte för att allergin
har blivit värre mot sötnosarna iallafall!
Skaffar en tredje råtta om några veckor från angelicas kull,dom var tydligen
inte rex men säkert ändå söta,dom har ju inte ens fått päls än.
Har ju fyra nu så känns som jag börjar få en liten flock eller någonting,
iallafall när kullen kommer i sommar och jag får låna camillas hane!
förövrigt peppar jag att challie kommer till umeå i helgen och ska nog ner på
stan snart en stund och köpa töjning och nå mer kanske med mikka och ludde,
saknar jenny jao!
2010-04-21 @ 13:13:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0