Tar det svart på parkeringen.

Dagar som går bra i början och man blir pepp på så gott som allt,
liksom ingenting kan bli fel och klockan tre så går man för att hjälpa
en kompis som inte ens kan gå och bara spyr och påvägen dit möter man
en kompis komma springandes och gråtandes
mot en och hela humöret liksom ändras och man står där och pratar i kanske
5- ute och bara ser henne gråta,det sista man vill och man hör om hur den
andra hade spytt i bilen och gjort bort sig totalt.
Men dagen började iallafall bra dock minns jag inte alls början men senare
åkte jag ner på stan med suz,isa,ludde,mikka och henke och åt på mias och
träffade suz lillhund alice som på allvar är den minsta hund jag någonsin 
har sett och jag dog varje gång jag kollade på den lilla hunden men senare
åkte vi hem till ludde ett tag och var där tills erik spammade mig med sms
om att åka till ronja på fest så det slutade väl ungefär så,
tog bussen hem vid elva och tänkte att men det är lugnt har knappt druckit
någonting och allting kändes bra när jag satt där bredvid mikka vid hållplatsen
och delade på en lucky strike och sen kom bussen och jag fick så himla ont
i huvudet och jag minns att jag bara ville få bort mitt huvud just då,inte skönt
alls,vi tog 69an hem (syftar på bussen nu) och den hade något slags blått ljus
som bussar aldrig haft förut men härligt var det och sen chattade jag med pau
och malin om allt och inget tills jag fick samtalet men drog hem vid fyra ungefär
och skrev med max tills jag däckade.







2010-04-03 @ 13:43:09 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va jävligt slutkörd också, kl va fan 3 på natten

2010-04-03 @ 15:22:49
URL: http://ie
Postat av: WC

Snygga bilder.

2010-04-04 @ 02:42:20
URL: http://williamclemente.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ ÖSTERSUND!

2010-04-05 @ 09:53:53
Postat av: yasmine

anonym:

hej umeå?

2010-04-05 @ 15:46:16
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygga bilder! Speciellt den på piercingen. Fett med söt hund också. Aja, titta gärna in på min blogg. Kommentera, men bara om du orkar.

2010-04-07 @ 19:55:41
URL: http://madiljen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0