Femton rastlösa truckchaufförer.

Drog till stan idag och bytte objektiv med erik och satt med han
och sara på mias och waynes på några timmar,
sen drog han hem och jag och sara stannade på apberget i några
timmar och bara snackade och utnyttjade hans objektiv som jag
älskade sen ringde henke och vi gick till umedalen och var där sen
missade vi bussen och gick hem,lustigt att det finns bilar som kan
busvissla ska nog också skaffa en sån tror jag,ballt!
Imorgon kommer söten hem eller jag kanske ska tala erat språk
och säga min loverboy osv som ni vill kalla det då!
så då blir det holmsund och träffa honom och sen träffa erik och
få tillbaka mitt objektiv
men nu ska jag ladda ner lilja 4 ever,fortsätta
skriva med maxen,jenny,sara och malin,beställa lite och lyssna på
broder daniel pusshej.

Laddat in bilderna från andra kameran nu;






2010-04-05 @ 00:16:33 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Aliz

fina bilder det där vava!

2010-04-05 @ 19:18:54
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0