Du är som jag och det är inte bra,men vi kommer alldeles säkert ha en rolig resa i rasande takt rakt ner.

Så fjantigt att jag har tänkt i flera veckor att jag måste lägga mig relativt tidigt
och inte vända på dygnet för jag ska orka skolan men varje kväll runt 3-4 slutar
alltid tankarna ungefär såhär "det är lugnt jag lägger mig tidigt imorgon istället,
har gått om tid på mig",
fast förra året minns jag att jag la mig runt 3-4 dagen före skolan började iallafall
och somnade första dagen,måste börja skärpa mig.
Börjat bli nykär i markus krunegård igen som ni kanske märker,fast tänker tillbaka
till arvika på dom flesta låtarna,hoppas verkligen att dom inte lägger ner som hultsfred,
vore tråkigt.

Så löjligt att en person kan gilla en annan,tonårskärlek håller ändå aldrig förevigt.
tänkt så i flera år men ändå har jag ex,är det bara så att man vet hur allting kommer
bli men man ignorerar det eller är det för man hoppas på något annat?
själv vet jag nog inte riktigt,måste fundera lite mer på det där.
existerar ens kärlek?vad är kärlek enligt alla?dom flesta jag frågat säger att det är när
man saknar en person så fort man lämnat den och tänker på den hela tiden och vissa
säger att man kan vara kär i flera samtidigt,är nog dom sämsta förklaringarna någonsin.
fast,även fast jag inte tror att jag vet egentligen så tror jag att jag börjar gilla någon,lite.




2010-08-18 @ 02:41:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: josefine

förlåt men fan vad söt du är.



tänkte skriva något smart om det där angående kärlek men sedan kom jag på att jag inte har någon aning.

2010-08-21 @ 19:41:52
URL: http://aprilminnen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0