2010

Januari;
Hade kritvitt hår,bara en liten piercing,inga töjningar alls,svart smink och
mitt hår var lenare än vad det någonsin varit,
gillade stay ups fast det var vinter,varit i ett väldigt konstigt förhållande som
jag senare gjorde ett slut i,gillade pop lite för mycket och den jag hängde
mest med var garanterat sara.


Förstår inte riktigt varför jag ville färga bort mitt kritvita hår
som hade kostat runt 1000 att få, men av någon anledning
så gjorde jag det och färgade det mörkbrunt,satte in mina hårförlängningar
som jag haft en stor del av 2009 och blev rätt nöjd fast saknade det vita.
Lite senare fyllde jag år och det kändes knappt alls.

Skaffade lugg lite senare i januari,hängde väldigt mycket på ersboda och
i djäkneböle och började röka påriktigt.


Februari;
Förhållandet tog slut,hängde väldigt mycket med sara,
tog ut mina förlägningar,var semlans dag,drack med charlie och erik hos sara.



Mars;
Pratade rätt mycket med jonathan,var väldigt mycket hos pappa och
sara,max gjorde sex dreads i mitt hår med wille.
annars hände inte så mycket,fotade endel som jag minns.

April;
Började hänga rätt mycket med max,började bli varmt ute,
köpte två råttor av camilla,
piercade näsan och började tupera håret.



Maj;
Träffade lotta för första gången på en utefest nära ronja och det ägde,
började hänga med fredrik,festade lite för mycket,hängde med ronja,lotta,
eve,saga och annie,rökte lucky strike med lotta som jag träffade så gott
som varje dag,var varmt hela tiden och blev kulturnatta.




Juni;
Lyssnade på en himla massa kapten röd med lotta,var på stan nästan
hela tiden,var täfteåfestivalen som sög,ockaz,annie,rebecka och tvillingarna
tog studenten,målade mina ögonbryn för första gången på skolavslutningen,
töjde öronen,träffade adrian för första gången,färgade håret kolsvart och
hängde endel i bjurholm hos christoffer och elisabeth.




Juli;
lotta åkte till tyskland,adrian var den finaste pojken jag visste och kunde inte sluta tänka på honom,
grillade rätt mycket,hängde i bjurholm,skaffade doris av häggen(snigeln),åkte
till arvika på festival,började sommarjobba,sara fyllde år,ramlade när sara skjutsade mig på cykeln
påväg till alvins fotbollsmatch för att det var en unge ivägen och har kvar ärret fortfarande och är inte
precis litet,var vännesdagarna och pandafest.





Augusti;
Började hänga med adrian,jag och adrian blev ett "vi",ronja hade utflyttningsfest,
dygnade med adrian,joseph,albin och sara,hängde i sfparken,piercade snakebites,
började dricka galet mycket te,
var någon festival i döbelnspark,skolan började,inflyttningsfest hos elisabeth,
satte in mina hårförlägningar igen för temafest och tog inte ut dom på ett tag,
började hänga endel med marklund och vara hos adrian rätt mycket
och fick ett nytt objektiv.



September;
Började röka mentol cigg,åt en himla massa pizza på ronyas,
glassfest hos christoffer,blekte håret,åkte till röbäck med sara och
fotade och blev en månad med världens finaste.



Oktober;
Halloweenfest hos christoffer,två månader med adrian och gjorde pannkakstårta
för första gången,lärde mig vika tranor,vinade hos christoffer,gustav gjorde illa
ögat,började hänga på schmäck,var på fest i obbola,såg night skies för första
gången och började nästan gråta,




November;
fest hos adrian,tre månader med adrian och vi vinade hos honom,fick låna lottas blixt,
började snöa lite för mycket,andreas blev 18,födelsedagsfest hos tvillingarna och slutet
sög som bara den och skaffade lensbaby objektiv.



December;
färgade håret orange påriktigt,fester hos petter,christoffer fyllde 20,träffade
lotta innan hon åkte till tyskland,såg charlies band när dom kom till umeå,
bytte julklappar på skolan,fyra månader med adrian,blev jul och firade med
släkten.

2010-12-29 @ 23:52:56 Lite större saker Permalink


Kommentarer
Postat av: ronja

ditt hår var ju inte alls kritvitt. skiftar ju i gult.

2010-12-30 @ 01:33:30
URL: http://methyphilia.blogg.se/
Postat av: isak

du är sjukt fin!

2010-12-30 @ 17:44:10
URL: http://giiru.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: jag hade popcorn mellan tänderna och sen när jag tog bort den så blev det ett sår haha. det såg mer hc än vad det egentligen var ><

2010-12-30 @ 19:22:58
URL: http://svidning.blogspot.com
Postat av: Lotta

Underbara älskade fina du, jag saknar dig som fan. Åh....

2010-12-30 @ 20:25:05
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: kajsaa!*

Sv: jaao :)

du tar sjukt fina bilder :)

2010-12-30 @ 21:05:07
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefint

2010-12-30 @ 22:56:05
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: åh tack som fan

f.ö så borde vi umgås oftare imo.

2010-12-30 @ 22:56:13
URL: http://jail.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: oh, sög ju som fään! det är störda grejer man kan göra sig illa på. jag skar mig en gång på en blåbärspaj :o

2010-12-30 @ 23:26:00
URL: http://svidning.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0