20101219

Träffar alice klockan tre ute i kylan.
sätter oss på ett café som har världens mysigaste
stämning och pratar om hela helgen och allting som hände,
om när håkan kommer komma till umeå open och om allt
och ingenting.
efter några timmar går vi ut i kylan igen när snön faller som mest
och det är iskallt,norrlandskallt.

På bussen till lotta inser jag att vi borde ses oftare,sånt är dom flesta
dåliga på under vintern.
bussen ljuger om vilken hållplats jag ska av på och går av fem hållplatser
ifrån lotta så går runt på umedalen i kylan och hoppas på att jag kommer
se henne snart och efter kanske tjugo minuter gör jag det och har aldrig
varit så glad,aldrig hatat kylan så mycket.
vi pratar i flera timmar,om hur det kommer vara i tyskland,om helgen,om
hur kallt det är ute och om allt annat.
tills vi säger hejdå för två veckor och jag sätter mig på bussen hem igen.
2010-12-20 @ 15:30:08 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: martin svensson

några ord om stora saker, här finns allt för alla smaker

2010-12-20 @ 17:00:45
Postat av: lotta

Jag saknar dig, vi måsteses mer när jag kommer hem..

2010-12-21 @ 20:34:52
URL: http://baik.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0