<3

Jag ser din konst i det du håller på med hela dagarna,
jag ser koden i dom där meningarna som du skriver,
jag förstår dig och har gjort det i flera år nu men jag vet
inte vad jag ska svara på vad som händer just nu och jag vet inte
vad jag ska göra för att det ska bli bättre för egentligen så tror jag inte
att någon kan sluta det här förutom dom som startade det i början och
det vet du själv också,du tror att det kommer sluta- jag hoppas att det
kommer sluta,hade jag kunnat göra någonting så skulle jag göra nästan
vad som helst för jag förstår att du inte vill det här,att du blir frustrerad,
att du bara vill skrika att dom ska dra åt helvete för dom förstår inte alls.
Dom har inte varit med lika länge och dom vet ingenting dom lånar bara
meningar av andra och tror att dom känner dig men dom vet inte alls vem
du är och när jag ser dig såhär så vet jag inte alls,det smittar,jag blir också
frustrerad,vill också skrika åt dom att dra åt helvete men det kommer inte hjälpa.
Du är smart och förtjänar inte det här alls,hon kommer ångra det snart och vilja
ha tillbaka dig,inte vilja att du ska bort och iväg för hon kommer inse att du inte
är samma person när du kommer tillbaka (om du kommer tillbaka) som du var förut,
för dom gör ingenting annat än att komma och förstöra alltihopa,hur du mår,alla relationer,
alltihopa.
Dom borde bara sluta och försvinna för då skulle allting bli som förut,fast bättre.
Du är smartare än vad dom vet,det är bara dom som inte vill se vem du är egentligen för
dom känner dig inte alls,dom vet inte hur ditt liv är överhuvudtaget.
Jag älskar dig och skulle göra vad som helst för att det skulle sluta.
2010-01-23 @ 18:28:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

flashback to reality

åh vad folk säger att, jagåhär så smart hit och dit helatiden, men om jag var smart, skulle det inte vara såhär.



regerade mer än dom här orden men

känslor är svåra att omvandla till ord

måste lära mig fler ord

2010-01-23 @ 18:39:31
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0