Birthdayyyy.

Fick stativ,prydnader,drömfångare,pengar och lotter
när dom väckte mig halv åtta imorse,alvin var söt
och min engelska lektion börjar om en halvtimme ungefär
så kan inte börja gå än,känns konstigt att vara vaken nu
är mörkt och kallt ute och jag är trött och mer sugen på att
lägga mig i sängen och somna om än att gå ut men jag ska
göra min plikt (egentligen hatar jag plikter och har lust att
sova..)
!
Klockan sex så kommer släkten och jag föddes klockan sex
också för er som ville veta det.


2010-01-19 @ 08:39:01 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman

2010-01-19 @ 21:14:20
Postat av: Aliz

grattis sötnos. min sjortis

2010-01-20 @ 16:20:45
URL: http://wdc.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0