I am a punkrocker,yes i am!

Aldrig tyckt om kyla riktigt men börjar vänja mig nu.
No school today förutom öppet hus vid sju fast stack efter halva
och gjorde en sak och efter det blev det mias med sara och påvägen
hem var jag speedad som bara den och ville göra nästan vad som helst
men finns ingenting att göra när ens moder säger åt en att stanna hemma
fast man är ledig dagen efter,bara min skola som är ledig imorgon känns det
som,inte värt alls vill träffa någon.
Men ska åka till lydia imorgon iallafall med sara och köra askan och jag kommer
förlora men iallafall så ska man inte tänka så okej jag kommer vinna och
aldrig tappa den minsta lilla gång!



2010-01-21 @ 23:00:28 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0