I wake up every evening with a big smile on my face.

Du svarade,jag trodde inte att du skulle svara.
Dom som inte fattar vad jag menar tror förmodligen
att jag är konstig men orkar inte bry mig.
Du svarade och jag blev paff som bara den,men fick
någon kick.
Känns som att det är mer vinter än det någonsin varit
men samtidigt som att den nästan är borta fast jag ser
snö nästan överallt och kallt på morgnarna när man ska
till skolan.
Möte imorgon vid ett med nadja och mikaela.
Sommarlovet borde komma snart tycker jag,även fast det
inte alls var längesen vi började skolan men sommaren
är saknad och inte mysigt med kyla.
Träffa malin och felicia i helgen.

Åkte ner till stan idag några timmar efter skolan med
jenny,sara och evelina.
Var mysigt och eve har tagit ut hennes snakes,jag vill
inte börja boxning :(
Fast ska dock börja på tenton snart med tove.
Tove lånar min systemkamera så har bara den lilla tills..
jag vet inte när men någon gång så blir inte likadana bilder.

2010-01-13 @ 17:25:48 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0