Första dagen på världen.

Kom nyss hem från att ha sovit hos en kompis,
var svinkallt ute men fick skjuts hem så det var nice.
Vi satt och såg på film ungefär hela natten och vaknade
vid halv tre av att hennes kusiner kom.
Vi måste ses oftare alltså.
Nu ska jag tydligen städa i någon timme.
Loggade nyss in på bloglovin och det var
88 nya inlägg,så går det väl när man inte
är inloggad på några dagar.
Om sex dagar så börjar skolan igen och jag
är inte pepp på att hinna ikapp,ha en sur mentor
och börja med skridskor med vi får se hur det går.
Har varit med folk ungefär hela veckan så känns rätt
skönt att bara vara hemma ikväll och så,imorgon får
vi se hur det blir kanske träffar emmsan.
petter äger.

(jag hatar sorgliga slut)

Nu ska jag redigera,kolla bloggar och hämta cola,
puss!

2010-01-06 @ 18:26:21 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Räka

Älskar ditt hår :3 de passar dig

2010-01-06 @ 19:14:51
Postat av: yasmine

fanny:

danke! :D

2010-01-06 @ 20:18:36
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Aliz

ditt å hår får five of five toasters!

2010-01-07 @ 11:35:00
URL: http://wdc.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0