Be careful what you wish for cause you just might get it.

Kom nyss hem ifrån sara,är svinkallt ute och orkade inte träffa
josefin idag så blir söndag eller måndag istället tror jag.
Mikaela är förbannad som vanligt och ingen aning om jag får dra
ut i helgen men förmodligen så blir det så och då blir det fest imorgon
på ersboda och åka till malin på lördag.
Trodde att klockan var tio eller någonting påvägen hem,är så himla mörkt
ute nu så man tror alltid att klockan är mer än vad den är,såg nu att den
bara var sex.
Lyssnat på eminem i flera år nu,han är nog en av mina idoler förutom manson.

redan samlat på mig en jävla massa bilder ifrån 2010.


2010-01-28 @ 18:28:12 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0