Wake up,the party is over.

Ska gå upp och hämta oboy och sen vänta på
att malin kommer hem från stan.
Längtar tills i helgen,var ett tag sen och saknar dig.
Vi satsar på att möte går bra imorgon,jag är tröttare
än trött och har inte sovit speciellt mycket den här veckan
så vissa morgnar känner man sig nästan som ett lik.
Imorgon torsdag sen fredag och helg,om två månader
så är det sportlov.
(helvete vad jag saknar dig,din fegis)
Nu ska jag gå och lär er kommentera lite medans,puss.



(jag vet att man ser sad ut när det är kasst ljust och man har ingen blixt
men jag var inte det så nu vet alla!)
2010-01-13 @ 20:11:44 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: MJEEH

jag är hemma men du svarar inte ju

2010-01-13 @ 20:59:36
Postat av: yasmine

Malin:

yes i did!

2010-01-16 @ 12:59:52
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0