Singing sweet home alabama all summer long.

Köpte 4manna tält till arvika idag och peppar som attans.
saknar lotta för mycket dock och åker iväg just nu när hon kommer
hem ifrån tyskland,dock blir jag ju inte borta så länge men känns fortfarande
som för länge när hon varit borta en månad ungefär.
Vännäsdagarna imorgon med sara,denny och jocke första gången jag är där
och tråkigt nog är lisemarie utomlans just då så kan inte sova där så istället
skjutsar min far hem oss.
2010-07-09 @ 00:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag saknar dig som aldrig förr, det känns som en evighet fast det "bara" är dagar eller så tills vi träffas igen, beroende på när du kommer hem igen men vadfan du är bäst och fett värd att vänta på gumman.

2010-07-09 @ 21:59:16
URL: http://baik.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0