Ni kan skratta om ni vill,håna oss,vi rör oss ni står still.

Du var en av dom bästa jag visste förut,
kunde prata med dig om allting och du förstod så gott som allt,
du kunde öppna dig om mycket för mig också fast du är och förblir
blyg av dig,jag uppskattade dig och märkte att du gjorde
detsamma med mig.
Även fast du inte alls bodde nära mig var du en av dom bästa som
jag visste,min andra halva som jag trodde att jag aldrig skulle släppa,
som jag aldrig skulle tappa kontakten med trodde jag,
att vi blev lite mer än vänner en stund också även fast vi kanske inte
skulle ha gjort så med tanke på konsekvenserna jag fick och vet att
du bad om ursäkt och jag godtog det.
Frågan är bara vem du blev och vars allt tog vägen,försöker inse om
jag saknar allt eller om jag bara vill glömma dig.
Det här kanske inte är det smartaste jag någonsin gjort med tanke på
att du kan mig utantill.

förlåt bebis
2010-06-23 @ 01:33:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

trör jäg fattädee

men inte "förlåt bebis" delen

förklara???

2010-06-23 @ 03:16:24

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0