All the right moves in all the right faces,so yeah, we're going down.

The day after

Spontana idéer och saker precis som igår.
Vet inte om det var för att jag inte var i helt nyktert tillstånd
eller för att jag saknat dig men en sak är säker,och det är att
det var värt det,att träffa dig och se dig le igen och höra din röst igen.
Kändes konstigt och underligt,precis som första gången vi träffades,
som om vi aldrig hade setts förut och att du var annorlunda,
men det kanske var som första gången om man tänker efter,förutom
ställerna antar jag och kanske utseendet men annars var nog allting
likadant och jag bröt mot flera löften och ber om ursäkt för det antar jag,
men det var värt det och jag har ingen aning om hur det blir nu men jag är
glad iallafall,du existerar och finns där,även om du åker iväg imorgon men
du ignorerar mig inte och jag har saknat dig,vet att du har saknat mig också
men helt ärligt så kan jag inte undvika dig,precis som vissa säger kanske dom har
rätt,jag kanske är beroende av dig det skulle inte förvåna mig,visst det är väl dåligt
som alla säger men det konstiga är att jag inte känner av det,tvärtom jag har längtat
efter att du ska komma tillbaka igen.försvinner du igen så vet jag inte vad som händer,
även om jag inte borde tänka så.

Nu måste jag nog skynda mig att dra på nya kläder och fixa håret(eller kanske inte..)
sen blir det lite dreads på caféet!
Puss hejs!

2010-03-20 @ 12:00:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0