Dreads,spontana idéer med fina personer,ersboda och en massa udda.

Den här helgen har varit lite lustig,
i fredags så minns jag inte alls början men sen träffade
jag iallafall jens,mikka,jenny och sara ett tag hos sara och snackade
och lyssnade på bondmusik och lite sådär udda saker,
senare så hände massa spontana saker och vaknade upp i en säng på
böleäng halv tio och fick skjuts hem och på lördagen så gjorde max och
wille dreads på mig,dock hann dom inte klart så blev bara två stycken men
dom skulle fortsätta sen,iallafall wille då!
Sen gick jag runt och shoppa lite med sara och jenny och mötte alice en stund
och sa hej och sådär till henne och hennes föräldrar,lite småsött tycker jag!
Sen mötte jag erik och vi snackade lite och åt på subway sen drog jag till jenny
på ersboda och mötte upp henne och spec sen gick vi till hennes syster och efter
det var vi på någon fest en stund innan dom följde mig till bussen eller okej följde
jenny åkte lite vagn ett tag,sen blev det att dra ner på stan runt tolv och möta mark
där och vi diskuterade klasser och personer och imorse så drog jag till sara en timme
och snart ska man skaffa en liten kissemisse!


2010-03-21 @ 17:39:52 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0