I'm still an animal.

Tror att jag lyckats gå och bli sjuk igen eller att jag aldrig blev helt
frisk och att det börjar bli värre,inte poppis!
Men igår träffade jag maxen iallafall i sju timmar ungefär (4-11)
och det roliga är att vi är sånadär typiska personer som älskar att
prata mycket så känns som man har varit med varann i mest kanske
två timmar men istället blir det sju,
dock tänker pojken dra till fjället några dagar och dissa men är ju ändå
lov så jag tror jag överlever och då blir det finally en massa sovmorgnar!
är ju ändå bara två dagar kvar av skolan nu och sommaren börjar komma
tillbaka igen så borde ändå gå rätt fort nu för nyss var det ju jul.
Jag har blivit dålig på att dra med mig kameran dit jag går så har lite bildbrist
just nu,har ändå inget photoshop så känns lite dött men snart fyller jag minnet
igen!

Några gamla solbilder;



2010-03-30 @ 15:18:05 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Aliz a.k.a Allan/poppe/balliz

sv: SKA DU SÄGA QUINNA! VI ÄR LIKA BRA PÅ DET VAVA!

Jag ses väldigt gärna imorogn (L)

2010-03-30 @ 18:10:06
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0