I'm still an animal.

In your eyes I see the eyes of somebody I knew before,
long long, long ago.
But I'm still trying to make my mind up, am I free or am I tied up?


Kom nyss hem,igen.
Möte igår-två timmar.
Inte speciellt kul efter ett tag man känner sig utstirrad av
dom man snackat med,trött som bara den och gör ont i
halsen av allt prat som bara den ska ni veta!
Efter det drog jag iallafall till en jag inte har varit hos på ungefär
ett år (om inte mer),känns konstigt att träffa den personen då,
dock inte på ett dåligt sätt utan tvärtom och liksom bra speciellt
när man ligger där tre på natten och snackar om exakt allt och ingenting
för båda är så trötta så man bryr sig inte alls om vad man säger och det
är bara härligt,älskar att prata med någon som är trött och ärlig speciellt
när man är det själv också,slutar bra.
Liksom härlig känsla,vill faktiskt tillbaka till dig snart,har saknat dig under alla
månader och jag tror (vet nog egentligen) att du har gjort samma sak.

Fest och filmkväll i helgen,jag peppar som bara den.
Hunny är på fest hoppas hon inte super skallen av sig
(som hon alltid brukar göra).

Ska jag vara dålig och skaffa lösenord på bloggen eller ska
jag vara duktig och bara vara mer aktiv?
2010-03-11 @ 21:49:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

MER AKTIV

INGET LÖSENORD

2010-03-11 @ 21:52:56
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: jenny

In my eyes our still a , KAWAII

2010-03-12 @ 23:26:23
URL: http://ienny.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0