Tjo webben!




Lagomt fin morgon webb bild.
Tappade ut piercingen igår på bussen hem så idag blir det
att dra till offer förmodligen.
Får skaffa rottis eller amstaff när vi har flyttat men konstigt nog börjar
jag få tankar om att skaffa en katt istället,kanske för att jag har haft katter
hela livet,dock alltid hanar förutom när jag var nyfödd då hade vi en hona som
mikaela sålde efter ett tag.
Imorgon blir det skola igen och det sista jag gör är att peppa..
Snart blir det att dra ut med sara iallafall och finally börjar det komma ljus ute
och vara varmt,sommaren är snart här!

Hur kommer det sig att varje gång vi somnar i samma säng så håller du om mig?
Söt är du iallafall.
2010-03-14 @ 12:45:12 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0