You're a hot mess and i'm falling for you.

Var i skolan två lektioner,mitt huvud ville inte leva idag
så gick hem istället för att vara där men kan inte somna
heller för den delen så fastnade här och kollade några bloggar.
Beställde kläder för 1000 igår fast tar förmodligen ett tag innan
dom har kommit fram,jävla sidor.
När jag har flyttat kommer jag förmodligen få en hund också,är glad.
Alltid älskat rottweiler och lite småkär i lhasa apso också fast sån var
ju nemo så orkar inte skaffa en sån,blir förmodligen amstaff eller rottweiler,
jag är pepp och glad och ska tvinga jonathan att följa på trästock också för
den delen!
Snart sportlov,knappast att jag sportar då,förra vintern när jag åkte slalom
ramlade jag och usch,aldrig mer säger jag bara!
På torsdag kommer charlie hit (dels för house of metal men hur som helst ska
vi ses iaf) han klagar på min musiksmak och skickar massa länkar med metal
och när dom growlar,fast sure han har lite bra musiksmak också faktiskt fast
det är typ pop och inte metal.

PS.mitt (huvud)hår växer som ogräs!!
2010-03-01 @ 11:39:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Aliz

ditt hår växer myckt för att du TÄNKER att det itne ska växa ;)

2010-03-01 @ 20:25:57
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aliz:

haha ja exakt söte! ^^

2010-03-02 @ 08:10:04
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0