utmanad i guess.

Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:

-får en himla massa abstinens (skakig och deppig) om jag inte har druckit
läsk på en halv vecka

-berättar så gott som vad som helst efter 04:00 (dvs om jag är trött som bara den)

-har stora problem med att säga förlåt till personer och inte börja bråka med folk
som kaxar

-älskar när personer öppnar sig för mig,den jag känt kortast som gjorde det hade jag
känt i tre veckor ungefär (vill bli psykolog och gräva i folks hjärnor)

-det bästa jag vet är festivaler/konserter,känns som man kan sjunga med/skrika hur högt som
helst utan att folk klagar,dom sjunger bara med

-hatar fötter,påriktigt hatar

Jag utmanar:
Malin,lydia,alice,jenny,erik och annie
2010-03-14 @ 19:06:59 Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0