Day 01 - Introduce yourself

Tänkte köra en ronja,
kanske för jag skriver för lite här,kanske för jag bara
har för lite att göra just nu.

Iallafall jag heter yasmine som dom flesta som läser min blogg säkert redan vet,
bor tjugo minuter från stan tillsammans med mina bröder alvin och andreas,mamma
mikaela,våra två katter gustav och hubbe som är rätt så skygg och mina två degu sushi och cilla.
Ett tag hade jag upp till tjugo pälsdjur hemma,så har haft dom flesta.
Sara bor en backe ovanför mig så vi ses rätt ofta.
jag har orange hår som vissa väljer att kalla orange/blont som växer nästan lite för snabbt,
jag började färga det redan i trean och min vanliga färg är råttfärgat på vintern och blont på sommaren.
2009-början på 2010 var det kritvitt och ibland ångrar jag lite att jag färgade det svart direkt efter.
Har tre piercingar i ansiktet (två i läppen och en i näsvingen,alla är tagna hos offer)
och en i varje öra (sen jag var tre) varav ena är töjt till tolv ungefär.


2010-11-18 @ 15:10:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ALIZ

älskar dne där list grejen <3

och ditt vita hår

2010-11-18 @ 22:05:50
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0