Eh

pratar: som alltid
lyssnar på: Tiger lou-functions
älskar: nyårsafton/när man vaknar av solen/henkes te/skolavslutningen osv.
kärlek är: den bästa känslan och det finaste om det är rätt.
min senaste kyss: var igår med finaste.
jag är rädd för: att vakna 03:00,döden osv.
värsta känslan: förvirrad/tagen förgivet.
det finaste som finns: sann vänskap/kärlek/höfter & ryggar.
sommaren: är den bästa årstiden jag vet.
sist jag grät var: minns inte,kanske förra veckan.
jag kan: fan inte dansa
mobilen är: bäst men sämst
idag: känner jag mig duktig!
imorgon kommer jag: leva
vill verkligen: åka på festival igen och ha det bäst.
2010-10-18 @ 16:18:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Päs

Inte dansa! LIER! alla kan dansa!=D

2010-10-18 @ 19:01:51
Postat av: svar

petra:

skulle ha dansat på arvika så du fick se mig alltså haha <3

2010-10-18 @ 19:53:10
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Päs

De kommer fler gånger:P Hemligheten bakom dans är bara rätt promille i blodet;)

2010-10-18 @ 20:30:29

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0