Saker jag verkligen inte gillar;

-personer som samlar på vänner bara för utnyttjningensskull
-bortskämda barn som får allting dom pekar på
-att jag är jätteduktig på att lyssna sönder låtar
-att jag haft sömnproblem i något år nu
-att det ska vara så enkelt för folk att bråka men så svårt att be om ursäkt
-att jag vill skriva till en person som var som min soulmate förut
helatiden men det blir aldrig av,vet inte riktigt varför
-att dom man oftast saknar mest bor längst bort
-att jag är bäst på att lämna saker efter mig i mitt rum men sämst på att ta bort dom
-att det är för många prov just nu
-att solen knappt existerar under vintern
-att jag har blivit allergisk mot djuren jag haft i flera år
-att jag faktiskt saknar bygdeå men att det är för sent för att åka dit
-att vintern är längre än sommaren
-att dom har tagit bort min busshållplats så nu går det knappt några bussar längre
-att det ungefär är ett halvår kvar tills festivalerna börjar igen
-att rutiner är en av dom jobbigaste sakerna jag vet

Saker jag verkligen gillar;
-att vakna bredvid honom jag älskar mest på morgonen
-att stå mitt emot sin idol och se den sjunga rakt framför en
-att lyssna på vissa låtar från arvika för får världens flashbacks
-solen
-blåbär och jordgubbar under hösten och vintern
-kryptoniter
-hösten när allting är som mest orange
-personer som vågar vara sig själva
-att vara ute på umedalen och fota hösten med lotta
-när man vaknar efter skolan börjat och skyndar sig tills man inser
att det är lördag och inte vardag och kan somna om igen
-arvikafestivalen
-få långa spontana sms av personer man verkligen bryr sig om
-ben & jerrys
-att jag bara bor en backe nedanför syster
-att sitta på ronjas balkong på söndagkväll och röka mentolciggaretter och prata
-att pappa har fixat högtalarna
-red bull och trocadero
-när någon man inte har pratat med på jättelänge skriver till en
-göteborg
-min katt när han kommer in i mitt rum varje natt jag ska sova och lägger
sig vid mina fötter

2010-10-04 @ 20:33:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig.

2010-10-05 @ 16:55:37
Postat av: Aliz

kom får jag bju på blåbär, oki? <3

2010-10-05 @ 20:04:04
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: svar

anonym:

gulligt av dig du,främling.

2010-10-05 @ 21:32:31

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0