sämst.

arg.
skulle inte ha satt i ringarna i läppen nu har det blivit mer svullet än vanligt och gör ont också!
fast kan vara för jag har varit jättehemsk och kysste en person.
kommer säkert få infektion i hela läppen nu ehhhh.
eller så hoppas vi på att jag inte får det och jag blir överdrivet nogrann när det gäller
piercingen,fast det är ungefär sånt jag är sämst på.

Idag ska jag iallafall;
- lämna usbminnet till adrian
- åka förbi stan
- försöka fota upp minneskortet i kameran
- kolla med lotta om jag kan åka till henne och hämta mina
saker som har varit där sen täfteåfestivalen

- längta tills helgen kommer och prata med min mor om härnösand
lägga mig astidigt
2010-09-01 @ 12:52:11 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: koommm till horsand :D:D

marklund myten legenden!

2010-09-01 @ 23:09:13
URL: http://glitterprinsen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0