SVAREN;

Vad har du för skostorlek?
haha,verkligen inte "flickfötter" iallafall!
39 oftast men i små storlekar så 40.


favorit/bästa låt?
Har aldrig haft någon favoritlåt jättelänge men
kanske heartbeats och kung midas.
Bästa film någonsin?
TITANIC!
nej men ärligt ingen aning är ingen filmperson ehehehe.

favorit maträtt?

lätt sushi eller kinamat.

Varför blev du vegetarian?

får den frågan rätt ofta så är väl lika bra att jag skriver här
också egentligen,SÅ NU LÄSER ALLA SOM VILL VETA.
fast ärligt har jag inget riktigt svar,farmor är vegan och båda
mina föräldrar är vegetarianer och har aldrig riktigt gillat kött
så blev väl rätt automatiskt,fast är super-hemsk och äter fisk.

vad har du för mål med livet?

göra någonting "nödvändigt" och som faktiskt har någon poäng,
ha kul antar jag och finnas där för dom jag bryr mig om.

Vilken person skulle du vilja träffa under en dag mest i hela världen död som levande?

ingen aning faktiskt,kanske min storebror som jag aldrig hann träffa.

Vilket är ditt favoritdjur?

vet inte riktigt,haft många djur och alla har varit rätt tama speciellt min katt gustav som jag har
nu så fick jag välja ett visst djur så hade det nog varit han.


Vad är det bästa som finns?

äkta vänskap.

Är du nöjd med din kropp?

är mycket nödjare med den nu än för några år sen då jag var underviktig och
folk ständigt klagade på mig om det,
men finns fortfarande småsaker jag stör mig på men inte mycket alls.
gällande vikt osv så är jag nöjd.

Önskar du nånsin att du aldrig blivit vegetariaan från början??
nej jag tror faktiskt inte det,vill jag äta någonting med kött i så får jag ju göra
det,blir inte precis straffad.
dock känner jag inte för att göra det,förutom köttfärs ibland,mmmmmmm.
(hemska jag ))): )

Favoritfilm efter TJENARE KUNGEN & FYCKIN ÅMÅL ALLTSÅ...??

skins kanske,fast är ingen film och har ingen aning vars jag slutade se i serien
för ungefär ett halvår sen för jag bytte dator så vet inte hur jag ska göra för att
fortsätta se,så gör det om man är lat.
men som sagt är ingen filmperson riktigt.

vilken plats i världen skulle du mest av allt vilja besöka??

skulle vilja flytta till finland ett tag när jag blir äldre iallafall pröva men besöka är
nog thailand tror jag.


Bästa/favorit artist?

gillat eminem och kent sen jag var liten men tror annars inte att jag har någon favorit
riktigt.

Existerar någon Gud?

jag har ingen aning,tror inte på gud riktigt har inga bevis för det riktigt fast iofs har vi inga
bevis för att han/hon inte finns heller men tror att någonting finns.

Hur skapades vi ifall det inte var Gud?
BIGBANG!
eller blommor och bin ;sss

Kommer du till stockholm snart?

inte snart precis,men säkert under något lov,var längesen.

2010-09-05 @ 13:06:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

KAN DU INTE LÄGGA UPP DEN BILDEN DU ÄR MEST NÖJD MED FRÅN IÅR!!! ELLER FRÅN SOMMARN!!!!!!!!!

2010-09-05 @ 13:32:41
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Junior

ska vi dra till Thailand eller? :D Jag är på

2010-09-05 @ 19:36:42
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0