Sitter i sängen medans min bästa vän tar bort alla
bilder tills inga bevis finns kvar efter det som funnits
och hänt förut och inser hur otroligt bra dom flesta sakerna
känns medans vi står ute på min altan i vinterkylan och fula uggs men
det gör ingenting,med var sin cigarett som är sommarminnen
för oss,från i maj.
Känner hur bra det här året kommer bli,hur mycket jag längtar
efter sommaren med den där värmen som får en att ständigt
vilja vara ute och gå runt i linnen,festivalerna man åker på med
vänner och träffar gamla festivalvänner från helt andra städer
med helt andra historier än oss,alla gånger vi kommer grilla på
nydala och stinka rök när vi kommer hem igen på kvällen,när vi
kommer sitta i parken i stan och vädret och allas humör kommer
vara finare än någonsin och hela den här sommaren och det här
året kommer att bli oslagbart.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Alltså, åh, hela året ska kicka ass. Vi ska göra så mycket roligt, ha det så bäst tillsammans.

sommarminnen får mig att rysa, det kryper längs ryggraden. Vill bara uppleva allt igen.

2011-01-25 @ 19:30:08
URL: http://baik.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0