Alla försöker få mig att glömma allt det där och
det känns skönt,det där med att jag har så otroligt fina vänner.
Ändå kommer det tillbaka i mina tankar,alla minnen.
som när jag minst anar det och när jag som minst vill & behöver det.
Men finns ju också en till sak, att kunna blicka tillbaka på saker som
varit och le åt tanken att man fick chansen och att man fick uppleva det.
Men är oftast få som gör det,oftast när personer blickar tillbaka på det
så vill dom bara vara i dåtiden och inser inte att det inte finns någonting
att göra åt det utan att vi istället lever nu,inte då.
utan i nutid och att man ska göra det bästa av situationen,blicka framåt istället
och le åt hur mycket man kommer få uppleva under hela sin livstid och hur
mycket som kommer hända,att allting är ett äventyr med nya personer,tankar
och som kommer bli nya minnen och det är det enda man kan göra någonting
åt i nutiden som vi lever i.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0