❄ Svart och svår, arton år ❄

Vintern börjar bli hanterbar trotts allt slask som tränger igenom mina alldeles för gamla tygskor
och medans andra mest verkar hänga i scharinskas nya lokaler
så köper jag istället glassböcker i för trånga lokaler på vegovision, 
släpar min 6 kilos tunga skoldator till dom nya lokalerna i Utopia,
köper mina egna marlboro efter som 18åring med ett falskt hopp om att få visa mitt piercingfria
och nakna legg och vaknar 04.00 av en kaotisk hals för att sedan få sjukanmäla mig själv för första gången.
Jag vet inte riktigt om jag gillar livet som myndig eller inte
men det positiva är väl att man kan köpa sina egna drinkar till maten för hundralappen. 

2014-02-11 @ 14:11:00 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Alice

Sv: tackar :) tavlan med ugglan fick Lillan i dop-present av min kompis Affe, hon är grafisk designer så hon har gjort den :)

2014-05-08 @ 17:05:35
URL: http://malinjennywestman.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0