2014

Inviger det nya året tillsammans med joseph på en lite för blöt fotbollsplan, ett blodigt och ömmande skavsår,
knallrött jordgubbs bubbel och gigantiska fyrverkerier i alla sorters färger.
Det här året har nog varit ett av de mest lugna jag kan ha haft faktiskt men samtidigt så har jag verkligen ingenting att klaga över.
Jag har fått spendera det tillsammans med de personer som jag velat umgås med mest,
jag har lyckats höja mina betyg och närvaron till den nivån som jag bara hade kunnat drömma om för några år sen,
jag har bara åtta ynka veckor kvar tills jag ska få bli storasyster ännu en gång,
två veckor kvar tills min artonårsdag och närmare en vecka kvar tills jag har spenderat två år med den som jag älskar mest.
Jag har verkligen ingenting att klaga över längre. Det är helt sjukt hur allting kan sluta egentligen.

2014-01-04 @ 17:40:58 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Svar: Håller med!!

Fin bild :)

Svar: tack så mycket :D
Yasmine

2014-02-17 @ 10:54:22
URL: http://eli.webblogg.se

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0