Den 24:de och mitt hår slutar inte växa som ogräs.

Älsklingen var här igår fast idag skulle han till nordmaling
där han skulle fira jul.
känns rätt knasigt med jul imorgon jag har inte riktigt fått
in den där känslan om att det är jul,men blir väl annorlunda
när alla paketen är under granen,när kalle anka är på och
hela släkten sitter och kollar på det,när hela vardagsrummet
luktar glögg och när det ligger en massa saker och papper runt
vardagsrums golvet och alla skrattar och pratar hur högt som helst.
Inte för att jag är så peppad på julen men det är ju en högtid så lika
bra att vara med.
Igår kom tove hem också,hennes öga såg hemskt ut under glasögonen
och hon var inte så jättepigg men hon är här nu iallafall och hennes
ex sitter inne så det är väl helt okej nu.
Mamma tog hem en katt igår också,hon är hur tam som helst och spenderar
nätterna med att ligga vid mina fötter och kurra eller jama efter uppmärksamhet,
ska nog kalla henne samara.

(inget photoshop)

2009-12-23 @ 15:36:57 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0