Come on this was ment to be.

Fetisdag idag tydligen utan att jag visste om det!
Efter skolan så (eller okej,efter idrotten inte efter skolan egentligen) gick jag till
vårdcentralen och jag ska äta pencillin i fem dagar,tre gånger per dag.
Men dock får jag ont i magen som bara den och mår dåligt efteråt så mamma föreslog
att vi skulle dit imorgon och byta ut dom till några andra som jag ska ta istället,
kanske är smart av henne?

Gick och mötte sara ute sen iallafall och vi åkte till stan med farmor på något ställe
där dom skulle prata om fotokurser som var nästa torsdag egentligen inte idag,
men gubben (arne!) pratade med oss iallafall och nu vet sara vilken hon ska gå i,
fotokurs 1 tror jag den hette och hon kanske redan får plats på måndag!
Själv börjar min nu på torsdag och jag ska dit med sara och ta med mig min kamera
och boken till den också!
18-21 skulle det tydligen vara,dom kan knappast räkna med att jag är pigg och orkar
lyssna i tre timmar utan red bull,då är dom galna människor och ja för dom som inte
har insett det än så är jag förmodligen addict,men jag gillare iallafall och kommer inte
göra någonting åt det förutom att köpa mer red bullis!

Sen åkte vi hur som helst och köpte semlor och cola och sen ner till sara och det såg ut
någonting i den här stilen;


(ps.VAR NÖJD NU ERIK JAG SKREV LÅNGT!)

2010-02-16 @ 21:05:32 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0