Lördag

Kom hem för några timmar sen,mitt tidsfördriv sen dess
medans jag väntat på malin har varit att slösa gratissms,
ätit godisar som påminde om hallon/lakrits dödskallar,
läst "dom döpte mig till änglalik" som jag snart har läst ut,
pratat med min lillebror som har blivit inspererad som bara den
av mina råttor och vill också ha en egen (han kommer in i mitt rum
minst varje dag ungefär och kollar på dom eller matar dom osv),
legat i sängen och nästan somnat och sen ringde sara och lite andra
saker också,sov fem timmar inatt och igår slutade med att erik ramlade
i en snöhög påväg till nattbussen,charlie var lite som en mamma,erik
ville ha mer jäger och skulle kramas hela tiden ungefär!
Bilder snart och malin är här om några timmar och charlie och erik spelar
bowling,dissarna.
2010-02-20 @ 15:13:09 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0