02:32

Att blunda och börja tänka är enkelt och fungerar
på någon sekund,att somna är svårt om tankarna
inte slutar och tar ungefär fyra timmar även om man
är tröttare än någonsin.
Jag har inte sovit speciellt bra på ungefär en vecka i
rad nu,det funkar inte alls.
Jag ska nog gå upp och göra kaffe,sitta och skriva med
malin och några andra hela natten och kolla på tv eller
någonting i den stilen.
Imorgon så ska jag nog träffa alice och sara på stan och
sen så får vi se vad som händer.
Saknar sommaren just nu,så fort man går ut så ser man
sina egna andetag,allting blir kallt och man vill bara gå
inomhus igen och lägga sig på soffan under en filt eller
i sängen bara det är varmt annars så spelar det inte så stor
roll,men man kan inte precis strunta i allting,fast som folk
säger man vill ju ha det som man inte har och inte kan få
eller hur?
På tisdag så ska jag hem till malin och ha filmkväll,har inte haft
det sen i början på sommaren då det var malin,evelina,matilda
och jag fast iofs så har jag inte träffat matilda på ett tag heller.
Det mesta ändras på vintrarna känns det som.

1.Jag hade långt blont hår och bodde nästan i min
randiga tröja och röda väska och eve hade fortfarande
kvar hennes septum och korta hår.


2.malin hade långt svart hår och hade helt annorlunda
kläder jämfört med nu(fast det hade nog alla fyra)


3.Matilda hade jättemycket fräknar som jag inte kunde
sluta vara lite avis på.

4.Det var varmare än varmt speciellt i husvagnen och
det var ändå hur mysigt som helst.


Hur var eran sommar 2009?
2010-01-04 @ 02:48:03 Lite större saker Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

kaffe får en inte att somna

fy

2010-01-04 @ 04:35:11
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009 var bra. jag träffade dig.



åh synd det där med sovningen. hoppas det går över någon gång!

2010-01-05 @ 22:10:02
URL: http://wdc.blogg.se/
Postat av: yasmine

sara:

nej men rätt hopplöst att försöka om man redan har gjort det några timmar u know.

2010-01-06 @ 17:47:20
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: yasmine

alice:

2009 var rätt lame egentligen fast inte sommaren!

ja jag träffade dig också.



tack!

2010-01-06 @ 17:47:55
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0