Att älska någon,påriktigt.

(två månader idag och du är finare än någonsin)
Känslan när man ligger bredvid någon som man älskar
på snövita lakan och man håller armarna runt den,tänker
och vet att dig lämnar jag inte,aldrig och speciellt inte nu.
Att du är min lilla ängel,att du finns där och att jag inte
kan sluta tänka på dig,att det inte finns någon mysigare än du,
att när jag ser dig så kan jag inte sluta med att le,att dina andetag
betyder så himla mycket för mig och dom ska finnas kvar
länge,länge och aldrig försvinna och det ska inte du heller.
Du och jag och that's it.
Jag älskar dig och jag är din.




2009-12-17 @ 21:55:46 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

åh

det äger att han gör dig glad



kan du inte vara så glad hela tiden så det sprider sig över oss andra runt omkring också? :D

2009-12-17 @ 23:50:22
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0