Onsdag 16

Idag blev det ingen skola alls,sov hur dåligt som helst så
låg hemma och sov nästan hela dagen men sen åkte jag
ner på stan och träffade alice som var lika fin som vanligt
och som skulle hitta någon julklänning eller julskjorta,
det gick rätt dåligt.
Sen kom sara dit också så vi tre gick och fikade på waynes
i några timmar och sen tog vi bussen till sara och fikade där.
Imorgon så fyller andreas sjutton så ska typ fira honom
med familjen och dra ner på stan och hitta på någonting,
sen blir det väl att åka hem igen så kommer typ flera i
släkten hit och firar och äter tårta och en till sak imorgon också!
har varit tillsammans med sötnosen i två månader då,puss på han.
Skulle kunna skriva ett helt inlägg om honom och hur mycket jag
älskar honom,men jag tror redan att han vet om det <3

På fredag så blir det hagakampen (eller bräntiskampen för dom som går
på haga då) och där går hunny eve också så ska träffa henne efteråt
också,känns som om det var jättelängesen jag träffade henne och det suger.
Men på fredag då asså <3


2009-12-16 @ 20:37:03 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Aliz

du kan vara vacker!



GRATTIS!

2009-12-17 @ 17:53:00
URL: http://wdc.blogg.se/
Postat av: yasmine

Aliz:

du är vacker och that's it!



tack sötnos!

2009-12-17 @ 21:41:32
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0