Klasskampen i skolan.busigt.

kom just hem ifrån skolan.
vi hade "klasskampen" så slutade vid ett
istället för halv två.ändå värt,förutom
att jag väntade med fanny på hennes
farsa som skulle skjutsa henne.
Hittade någon spellista på spotify.
har ingen aning hur den hamnade där
har flera spellistor som är där som bara har hamnat där,
systers fel (som kan lösenet till min spotify och lånar den ibland)
eller så har jag väl varit borta eller något?
här har ni listan som jag lyssnar på just nu,kram!
(låter lite som henke,jenny,sara eller alices smak?)






i brist på bilder så får ni en ifrån lookbook.


Psst,världens finaste bilder ibland :*
2009-09-28 @ 13:30:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0