Såntdär "kvällsinlägg"?

Sitter och spelar farmville,pratar med evelina,kollar bloggar och
lyssnar på Skaburbian Collective.
Ska nog gå och lägga mig snart,men först redigera bilder!
Beställde nyss lite kläder som borde komma typ nästa vecka?
Roligt att nästan alla mina kläder är i tvätten så tar bara
några imorgon på skolan.
Men det funkar faktiskt också.
Jag klarar inte av sånt där med rutiner blandat med förkylning.
Hoppas det är lugnt att jag piercar mig igen annars får jag väl
göra det hos sara,hon har ju kanyl,hoho.

Dom här bilderna får symbolisera att jag har suttit på balkongen
idag och ätit kex med dipp,min katt kom och gjorde mig
sällskap i hans lilla hus också,sen har jag och sara cyklat
till ersboda för att gå på något fotostuff som tydligen inte
låg där,utan det låg på stan istället och ett mirakel skulle
ske om vi skulle hinna cykla till stan på fem minuter.
Så vi cyklade vidare till bräntberget och satt och pratade
om allt och ingenting.
Ps.oredigerat är okej när man inte orkar och ska gå upp
och dricka något och sen lägga sig och sova(smsa).



2009-09-17 @ 22:25:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilka kläder?

2009-09-18 @ 20:34:48
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Riddarna:Några som jag hittade på h&m:s sida tror jag.kommer nog lägga ut bild sen,kram!

2009-09-23 @ 21:50:32
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0