/

Tragiskt att folk som du börjar snacka skit om dina egna vänner och inte
vill träffa dom och man hör hur dom snackar bakom ryggen på dig vilket
jag förstår med tanke på hur dom behandlar dig.
men kan man sjunka lägre än att umgås med sitt ex vänner?
tycker bara synd om dig som psykist verkar som en 11åring men vem vet
kanske var på grund av operationen?
vad jag har hört så säger folk att du blev kaxig som bara den efter det,
synd bara att du inte inser själv att du blir utnyttjad fast kanske är karma
som ger igen inte vet jag.

men du kan väl själv lista ut att du kommer se mig rätt ofta om du ska umgås
med mina vänner,tänk en extra gång nästa gång du försöker med någonting.

ibland börjar man undra varför man blev tillsammans med vissa personer en gång i tiden.
2010-04-28 @ 08:31:44 Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0