-

Day 21 - Another moment
-arvika
"kan vi snälla bara gå tillbaka till tälten nu det är lera
överallt,svinkallt och ösregnar och jag skiter i om ni säger
att bandet är bra eller inte kan vi inte bara dra?"
men vi stannade kvar och lyssnade på henne och jag satte mig
på en tidning som gick sönder så var helt lerig efteråt och det ösregnade
som bara den och jag var på det sämsta humöret någonsin.
men efteråt var jag så himla glad att vi hade stannat kvar fast jag var
genomblöt och lerig.
men hade fått höra en av världens bästa sångröster och det glömmer jag
aldrig.
Regina spektor.

Day 22 - Something that upsets you
Folk som tar andra förgivet.

Day 23 - Something that makes you feel better
Sara,adrian,min katt gustav som är bäst och en massa
annat,fast är väl egentligen olika varje gång.
2010-12-09 @ 15:32:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0